2009年3月24日星期二

我要新開始!

近幾日又見返珊on跑喇…

唉…

原本以為可以忘記珊,點知…
我點解要咁介意珊有冇on呢?

反正珊都唔會再理我架喇…

唉…睇黎我要搵返段新感情先得,如果唔搵,痛苦只會不斷係我心入面無法子離開。

但話咁易咩…?

我呢家除左心入面有珊之外,其實都有另外一個人選(唔講名喇-.-),但我真係唔敢同佢表白…

之前講過,如果人地唔鐘意你,但你又同佢表白,只會嚇到佢雞飛狗走…

其實我簡單,經過珊o既失敗之後,我唔敢再重新踏出呢一步,因為--我驚全部都只係我一個人o既意思:自作多情…又係單戀~

其實我點解要驚呢…?
但我唔想令到人地o既前途幸福被我破壞,所以我先唔敢同佢一齊,因為我驚我同佢唔岩…

總之呢…一切順其自然吧…

沒有留言:

發佈留言