2009年3月17日星期二

早日脫離電車男吧

3月8號同3月15號TVBo既《星期日檔案》,講述香港男女點樣睇"港女"同"電車男(獨男)"。

我首先發現左珊並唔係乜野港女…

首先,珊唔係物質主義者。
好易証明--我送咁多野比珊,但從未見佢心動過。
呢個事例就証明左佢唔係物質主義者。

第2,珊冇嘟起個咀o既習慣。

第3,佢身上唔係全部都名牌。
名牌就一定有喇,但至少唔係成身喇~


而我呢…?好簡單--電車男一個。

第1,詞不達意。
比如講復國,我好易比人博返返轉頭,同埋成日講埋哂 d 唔合理o既野…(做第2個戈巴卓夫唔過分吧?)

第2,陀背。(呢個改緊)

第3,對著女生反應好遲鈍,不過我呢個只限某 d 女仔,除左呀媽,有某 d 女仔我係唔會咁樣。

唉…真係冇得救?

其實,電車男係面對愛情上,永遠都會逃避責任。以電車男Peter為例,以一個24歲o既成年人,點解唔去搵方法好好進步/改善呢?

Peter話過想搵個女朋友,幫佢管理好自己o既財產。點解要搵人黎【管理】呢?
其實係Peter(包括所有電車男)o既潛意識入面,根本就已經將改7變自己o既責任,交左比【未來】o既女朋友--未來,姐係現實根本唔存在。

一日未搵到女朋友,Peter仍然有藉口講:未來o既女朋友會管教我,所以我呢家無必要改變自己。

少年靠母親,大個仔後靠女友,老左唔通靠細女?呢個應該係近幾十年,成人幼稚化o既其中一個例證。

要自己o既財政變得好 d ,係自己o既責任。如果電車男要成功脫離電車一族,就要先學識好好照顧自己先得!

好好承擔自己o既責任吧~小任!一個男友唔負責任,根本就唔係一個男人!


要改變自己,脫離電車一族,珊呢 d 高不可攀o既女人先可以睇中你架…

希望向位電車男(包括我)早日脫離電車男一族,不再電車。

沒有留言:

發佈留言