2009年3月1日星期日

純愛?

咩係純愛?
單照字面解釋,就係【絕對純粹,冇計算過o既愛情】。

當我愛上珊時,我發現--我同珊未必有將來/佢已經有男朋友/明知同珊性格根本唔岩/什至全世界都反對我同佢o既感情…

但,我就係好愛好愛珊。

到左呢個時候,我係我仲有青春其間,我會孤注一擲咁選擇盡可能同珊開始…
可見得我係幾咁在乎輸嬴…

因為,我仲有籌碼(青春)在手,同埋我真係愛佢…

但呢家,我同珊不但只冇開始到,反而連朋友都做唔成…

所以我對愛情o既抉擇時,會混合左好多客觀因素…

因為我在乎我同我o既情人(未必係珊)點樣先可以長長久久…

如果呢家要為未來打算/著想,好自然咁,我會開始希望有個家,希望同情人有段隱定o既關係…

太轟烈o既愛情,我玩唔起了…【純愛】係我心目中,已經進化到一個美麗o既傳說,可以用黎幻想,可以用黎回憶--但唔可以用黎追尋。

除非,我真係好鐘意我o既情人喇~(廢up,我一定會好鐘意我未來o既情人)

就因為咁,所以我最後都係輸左--失去愛情o既可能,同時失去埋做朋友o既機會。

就好似賭場買大小咁,即使手上o既籌碼已經得返好小,我都仲將僅有o既幾個都押係其中一方,以為至少有50%會得到勝利,但我卻唔記得左一個情況叫【圍骰】。

結果?n方通殺。

在乎輸嬴o既我,根本就唔適合下注--因為一開始,你o既勝算已經注定連小小都冇。

沒有留言:

發佈留言