2009年3月22日星期日

星期六日記

由於今日冇咩特別,所以就打返星期六果日o既事喇…

星期六朝早要返econ club o既講坐,今次我差 d 遲到(尾2黎到)

呀sir講科上次買股果到,佢話我個星期係牛市,升到呀媽都唔認得,所以買乜服都賺到笑哂口…

我買左中國移動,中遠太平洋,同埋中信泰富,應該都有賺吧?
可惜唔係我賺得最多-.-

賺最多果位人兄,賺左$105xx,禮物係一部好似【大哥大】o既「人力小型差電機」(內置防狼器)…

要轉勁多個圈先差到小小電-.-

今堂講左存錢係銀行o既風險,同埋要注意o既事項…

今堂比預定時間早成個鐘落堂-.-

最後仲拎左張証書tim^^



放學後係巴士站到撞到某人,同佢傾傾下計無喇喇傾到我o既私人感情-.-

又話我除左鐘意珊之外,又鐘意埋主日學另外兩個女仔-.-
大佬呀,我真係冇鐘意佢地-.-

我杯茶係珊呀,雖然我同珊無可能…
但先生你地唔好老屈我鐘意某人喇…

我對果兩個女仔冇意思架-,-
真係好驚佢會亂嗡一通-.-

返到屋企休息左一陣,4點幾就要返主日學。

好驚某人係到同班人亂講-,-

好彩都冇事…
經過4個鐘o既心驚膽戰後,總算佢都冇講出黎…
但係好驚佢msn又係到亂講-.-

唉,唔理咁多著…



最後一件奇怪事…
去完主日學+彌撒後,我行大路返屋企,去到麗豪酒店對出果陣,見到接近10個mk妹(全部都好潮)行近過黎…

本來都冇野,之後某個女仔(大過我,但口口聲聲叫我哥哥-,-)走埋黎,叫我幫佢地影相…
冇所謂喇,又唔會咩o既…

但係…影完之後我諗著走,點知佢地拉著我唔我走-,-
「呀哥哥,可唔可以同我地影返張相呀?」

囧左-.-
我咁樣衰都有女仔肯同我影相-.-

見到 d 路人望著我,我當時個樣應該好似比班女仔sm咁樣-.-

中間仲要爆多幾句野:「今晚記得send去xanga比 d 相我睇」,「行開喇!前世未見過靚仔咩?」,「哥哥真係好靚仔~」

我聽完之後都唔知比咩反應好-.-
我同佢地影左十幾幅相,全部都係微笑咁對著鏡頭-.-

影完之後佢地同我講bye bye,我即刻跑返屋企-.-

我好靚仔咩-.-?
突然覺得自己好驕傲…

唔係唔係…佢地可能係玩下我者…
發生乜野事-,-?



星期六就係咁樣就過左喇-.-



重申多次:我對主日學果兩位女仔真係冇全何意思,同埋我唔係靚仔-.-

沒有留言:

發佈留言