2009年3月1日星期日

知道就應該實行

其實呢家我同珊反面,未賞唔係一件壞事…

因為如果我真係同珊一齊,我諗我會哂佢o既時間同埋青春。

假如我到左三十幾,先發現我同珊唔合,要分開,對我黎講都仲可以入返情場,但珊呢?

男人o既市場由十幾至四十幾不等,只要個樣唔係太差,同埋有 d 計仔o既話,基本上都仲可以吸引到女仔。

但女性o既市場,同樣係十幾歲開始,但到左3十幾之後,吸引力已經開始向下滑。

假如我真係發現左珊係唔岩我o既,我同佢成三十幾先分開,咁樣其實係害左佢…

如果我對珊唔好,但係又同佢蹉跎左好多年(當然珊唔會咁傻同我一齊咁耐喇),我已經犯左一個不可饒恕o既罪行。

好多女性到左三十幾o既時候競爭力就會大不如前,我到左呢家先黎同珊分開,根本就係不人道。

所以珊今次做得好好--為佢o既幸福著想而同我反面。


珊…你以前要帶眼識男人呀,唔好再識到好似我呢 d 咁o既賤男人,記著~

沒有留言:

發佈留言