2009年7月27日星期一

失望的camp,超絕望

唉…



今次主日學o既camp,超失望…

至少比我預期中遜…



「佢」冇黎對我黎講已經「三月不知肉味」…



果 d 活動點樣我冇咩意見,有時都玩得幾開心。


不過…始終對我黎講,都係有小小遺憾…


係臨走之前,pc同我講話「佢」將會去camp一個月…

同聖母軍一齊去bo…


唉…無言…
當然我會尊重「佢」,「佢」想點咪點…

我做咩都冇用…

不過係有 d失望姐…


於是由上船果刻,直到完左彌撒,我都仲係好失望…


但唔知係咪真係【乜野】,居然比潘某講中,話「佢」今日會黎彌撒…

比我係完左彌撒後撞見「佢」…


不過「佢」對我態度好冷淡…
有少少唔自然…


唉…
總之今個8月一定係充滿著絕望同失望!


「絕望了,我對我這人生和世界都絕望了!」

沒有留言:

發佈留言