2009年7月21日星期二

是好是壞?

今日20號應該就係約左人去唱k…

本身就話個個都唔黎得,點知我一學完結他返黎,潘某同「佢」就打比我話出黎唱k…

佢地兩個緊係有野…
唉…都唔知應該係妒嫉定乜好…

唔理咁多,帶左百達通,$500,電話就出街,中途又返左屋企拎埋相機,直衝mk!

衝到mk…

見到kai子﹑潘某,馬小姐同「佢」係到等緊我…

總算某條福佳唔係到…好彩…


之後去唱k…


對我呢 d 少聽香港歌o既人,唱k真係一種虐待=]

不過睇見佢地玩得咁開心都算,我都樂在其中…
雖然冇拎咪唱,但我都有唱返幾首o既= =


同埋最重要係我請哂佢地唱k呢= =
$53…好彩我帶定$500= =(話唔唱k果位請哂大家= =)

算,反正條福佳唔係到,我請哂你地又點話= =?
就當係大放送= =

中間又拍左2段影片-0-

總之係好好玩喇…


不過到左唱k後期,睇見「佢」同潘某o既親密行為,令我有少少憂鬱…

唉…
睇到佢地兩個…真係無聲出…

之後馬小姐走左先(17:20分),由於冇人所以我地一路唱…

之後又係到屈「佢」機= =(變左共犯= =)


到左6點…「佢」收到馬小姐電話,馬小姐話佢唔開心,於是我地就閃人去九龍城搵馬小姐(的士錢計我)。


馬小姐因為失戀bo…想我地哄返佢開心…
唉…

係呢方面我真係唔知比咩意見好…
通常食雪糕個人都會開心d,所以我地去左m記…

呢次我就自願請,初初只係新地筒,點知個個都要【密x風】…

算= =
豪埋今次算= =(成班人叫「佢」求我買,心軟- -)

期間聽左好多大家對失戀o既睇法…(獲益良多)

期間又係到狂爆話我鐘意「佢」lo咩事…
當著「佢」面前講…
唉…算。

我諗「佢」都應該不以為然…


可惜後來真係變態…

【ture or tare】…

今次tare唔係 d乜野,都唔知算唔算係懲罰…
要我同「佢」接吻…

冇可能o既事終於都要發生…

經過多次抗爭後…


係馬小姐走之前,佢地終於由接吻改為面對面…

唉…好彩…

如果真係接左落去,都唔知會發生咩事(可能連朋友都冇得做)…


之後送馬小姐返去期間潘某同kai子又不斷係到整另外兩位小姐= =


以為送左馬小姐返去就會告一段落,點知…

潘某同kai子仲要繼續係呢到逼我同「佢」接吻…

係街到呀orz…

第1次仲算頂得順,第2次真係…

差多真係接左落去…

好彩最後都…冇事…

唉…好彩。



邊行就邊去左旺角火車站,等「佢」食完雪糕,玩埋籃球機…就閃去沙田新城市中心繼續玩= =

其實去果到目的係飲啤酒…


本身話會有得買,點知沙田中心間7仔唔比買= =

但另一間又比買= =
「佢」睇見我買到啤酒都o哂咀= =

飲完之後首先就送「佢」去小巴站…

之後我去買m記同佢地兩個坐多陣就返屋企…



唉…搞左成日真係死咁濟…

整體上都算係開心,只係有時有時時憂鬱,同埋見到「佢」同潘某兩個人o既親密行為有 d 火…

不過睇真 d ,佢地兩個真係好岩key…


希望好景長存吧…


其實今日係好係壞我都唔係太清楚…

兩樣都有…
不過都係好多 d -v-b

沒有留言:

發佈留言