2009年7月14日星期二

終於都不受控制了嗎…?下(7月12日日記)

宴會完結後,以為會咁就散水…

之後話仲有活動…

去左大會堂附近行左一陣,我最憎果條友終於都走左喇…

突然,心情好返好多。

自然我就多左野講喇…
笑得都多左…


之後就係新城市中心同好運周圍行…

大約11點先散水…


唉…

其實我會無喇喇唔開心﹑憂鬱,之後又開心返,呢 d 就係鬱躁症o既病徵。

我應該就係【第二型鬱躁症】,姐係大部份時間係憂鬱,少部份時間係暴躁。

唉…個心病終於都控制唔著,爆發了嗎…?


或者呢 d 就係我為左「佢」o既代價吧?

我真係減到命了…「佢」又真係搵到幸福…

我可以【安樂死】了嗎?

我會死嗎…?只能死嗎…?會死嗎…?


我見到「佢」到潘某一齊o既樣,今次不但無妒嫉,反而係會心徵笑…

「祝你地可以起埋一齊吧!」

呢句就當係我遺願吧…

沒有留言:

發佈留言