2009年7月4日星期六

究竟…

已經冇見「佢」成個月喇…

唉…有少少掛著「佢」…

唉…成日都希望係街都撞到佢,你估話咁易咩?

撞到先算喇…
同埋我同「佢」根本就無緣份…


或者咁樣問自己:究竟我係「佢」心目中我係一個點樣o既人?
下流?淫賤?硬膠?傻仔?…

唉…
最簡單o既答案:普通朋友

可能我同「佢」真係冇機會發展落去…



究竟…
我回解仲會掛著「佢」?老天你比個答案我喇!
明知到冇可能都仲要插隻腳落去,一係害左「佢」,一係自找墓穴…


唉…

究竟…
我回解仲會諗著「佢」…?
點解我做o既所有野,好似都係為左「佢」咁…?


究竟…唉…
真係唔知點講…

唉…

沒有留言:

發佈留言