2009年7月17日星期五

(補7月15號日記)解散後記

解散之後,我同潘某仲有某人(同校)諗著咁早唔返著,於是去左潘某對出o既海濱坐…

本來都諗著冇事,坐坐下,「佢」打比潘某…

証明左「佢」係鐘意潘某嗎…?


定一定…可能係吹水姐…

但越聽越唔簡單…


開始只係以為佢地吹水,後來都知道佢地係談情說愛…
都算,忍…


但係潘某睇到我 d行為越黎越衝動,就用激將法激我…

於是潘某開大喇叭,話:【喂,小任問你你係咪鐘意佢?】

冇喇…玩完喇…

答案一早就知道--【唔鐘意】

聽到之後,所有開心回憶,一下子消滅了…

既然潘某講左出黎,「佢」肯定連朋友都冇得做…


潘某再重複多次問題,今次答案係:【唔好意思,我唔鐘意佢(我)】…

即刻全身無力…


死喇…
我記得潘某仲話「佢」叫我【收皮】…


咁似珊果番話o既…


一時間成個腦一片空白,唯一諗到o既--就係【死】…

之後潘某又加多幾句…

唉…
肯定「佢」o既答覆係:【由佢跳lo,關我咩事?】


身體已經不由自主咁伸向城門河…


之後潘某暫時收左線,話要拎我去「x柱」…

隨你地吧,反正我已經唔知比咩反應你好…


身體已經變到冇哂感覺,你地點整我都係冇用…
內心o既痛楚已經超越左身體o既痛楚。

玩完我之後潘某又打返比「佢」…
之後佢地吹乜唔知道,因為我已經唔想再聽…

再聽落去我躁鬱症一定會發作…


之後因為落雨,我地就去左附近個亭避雨…


出面落得正好大雨,潘某又繼續同「佢」談情說愛…

我決定唔理,出去淋雨。



冷冰冰o既雨水打落我o既身體,都無所謂…

呢家內心o既痛楚,已經…

唉…
好快我成身已經都係雨水,望著城門河海濱,一個人都冇…

孤獨感…

於是我將隻腳放係防撞堤上。

遠處聽去佢地兩個突然一聲「喂!」,但我無理到佢,繼續淋雨…


今次淋雨目的應該係要接受+面對「佢」知道左我鐘意佢o既事同埋「佢」真正鐘意o既人係潘某等…


唉…


過左一陣佢地兩個叫我返去…
應該都淋夠吧…


之後佢地話吹水…

出面又大返雨喇…

我諗著出去o既時候被潘某叫停左…
不過佢之後又改口話隨我…

唉…
出去吧…
我仲未清醒!



於是我繼續同一個姿勢去淋雨…

今次真係風吹雨打…

雨越落越大,而風亦都越吹越大,感覺成個人都有機會被吹跌到城門河…


好辛苦,好凍…

城門河一陣陣o既兇湧若隱若現,反而增加左我o既孤獨感…

我覺得呢個世界已經冇人再關心我…


冇錯,Who will care for me?None!
「佢」講得岩:「與其咁痛苦,倒不如死左佢算!」

可能對大家會更好都未定呢…

唉…


15分鐘之後雨就停左,潘某佢再次叫我返去…

吹多2分鐘左右就散水…


放心,我唔會跳河,我只不過…
係想冷靜下姐…




雖然深夜果陣係msn到搵左「佢」道歉,並表面我真係冇鐘意「佢」…

「佢」雖然話唔緊要,不過…
女人應該成日都係口是心非吧…?

今日冇事唔代表將來冇事…


唉…
唯有痛苦咁繼續走埋人生最後一段路吧…

沒有留言:

發佈留言