2009年7月14日星期二

突如其來o既活動

原來以為今日會好平凡咁過一日…



點知下午2點幾時收到PC電話,話「佢」想去沙灘…



「佢」?



於是唔理三七廿一,即換衫,lunch﹑下午茶一律唔食,即衝出門口。



聽PC話「佢」想去馬鞍山果沙灘,所以我即坐馬鐵衝到馬鞍山…



去到4點…

唔見人…



我以為PC昆我,所以就坐馬鐵返屋企,但去到石門時PC就call我…



下?係新城市到等?



算,照去…





第一時間去到就緊係唔好即刻去等喇,廢事見到潘某同果位人見人憎o既人…



點知到第2次PC call我之後,我只係見到PC同「佢」…



於是就去搵佢地…





PC話今日只會得我地3個人去沙灘…

當場嚇左一跳+超開心…



潘某係唔係到唔緊要,只要果條福佳唔係到就得喇!



好彩唔係得我地3個…PC老豆都有黎(我都放心D)=_=





坐小巴去-_-?

不如我係馬鞍山等你地算喇-_-



不過只要同「佢」一齊,哂幾多錢到值得 =]







去到沙灘,即時換左拖鞋,佢地就出去挖類似「蚌」之類o既野…(總之係雙殼綱o既貝殼喇-_-)



咩黎架-_-?





一開頭真係唔知點挖…



仲要比 d貝殼介親隻手-_-



第1次都無乜野,自動止血…

第2次傷口太深喇,流勁多血-_-



緊係喇,又石頭又貝殼…

呢個「地雷陣」4月12號果次都試過,又係拿野-_-



後來終於知道點樣搵喇-_-



不過搵親都係好細隻-_-



之後佢地話落水bo-_-



起初我都唔想落…



但係冇理由得我唔落架…





學小鏡話:得我一個冇共同回憶點得呀?





唔理喇…



放低相機手機眼鏡手錶,結果就衝左落水-_-



呀…



坐係水到睇日落~_~

真係好靚…











諗著話訓係水到睇星星…



老天爺你今日出返一粒星好冇\口/





雖然今日冇星,但對我黎講,唔落雨已經好足夠…





係水到玩左半個鐘…



真係好開心…



希望呢刻o既開心可以令果個躁鬱症減輕吧…







shit-_-



成身又水又沙-_-



到左8點真係要走人-_-





去左附近仲左 d 沙先,之後再去馬鞍山體育中心沖涼-_-
原來我浸水果時都介左手,仲介得勁勁勁深,不過血早就流乾-_-



吹乾先煩-_-



吹左半個鐘都吹唔乾-_-



噓-_-





之後去左附近o既茶餐廳食飯,食完之後去左新港城行-_-

不過我好凍,衫褲都未乾-_-



之後就坐小巴返去-_-








總括黎講,今日對我黎講係一個好大收穫o既日子,特別係心靈上…



希望第時都會有呢類型活動吧-_-

流幾多血都值得-_-


好期待聽日o既BBQ^_^

沒有留言:

發佈留言