2009年7月11日星期六

美麗的終結

如果你係真正愛一個人,分手其實可以係美麗o既…
因為你地曾經有過一段美好o既感情,雖然另一半要離開你走向另一個旅程…

但係你仍可以感謝佢陪你走過呢段日子,感謝佢讓你成長﹑成熟。

所以珊啊!
真係好多謝你同我絕交…

唔係你o既絕情,我係唔會成長;如果我冇識到你,我諗我呢家仲係一個乳臭未乾o既「死小孩」。

珊,多謝您…

啊…差d唔記得左,當要分手o既時候,應該祝福人可以再次搵到自己o既真愛…

所以…珊,祝你可以早日搵到你o既真愛!(珊您要加油啊!)


至於「佢」…
唉…本身有冇終結已經成問題--因為我都冇同「佢」開始過!

最近聽聞「佢」可能會離開香港…
雖然唔捨得,但我又可以點樣…?

所以,都係果句:祝您早日搵到您o既真愛吧!


畢竟彼此都曾經係朋友,應該將最美好o既回憶留係心入面。

唔好再妄想吧小任!
係時候要清醒下喇小任…

美麗o既終結,係冇可能會發生係你身上架!

沒有留言:

發佈留言