2009年7月12日星期日

我期待o既報酬?

當人覺得空虛寂寞時,就會想搵個人黎愛。

愛可以解救空虛o既心靈,當有人接受你o既愛時,正因為佢o既出現,令你產生左愛o既感覺…
睇到愛o既美妙,更體驗到乜野係愛。

當你愛o既時候,受益o既人其實係你自己…

唔好著眼對方為你做過乜野,付出過乜野…

但係咁做又可以換黎乜野報酬?


其實唔需要太在意報酬吧…?

就係因為「佢」係果個時候出現,所以先令到我對「佢」產生錯覺吧…?

不論我做乜野都好,都係無報酬。
其實呢個事實我早就知道,但點解…
我仲要咁蠢,繼續錯愛落去?

小任…

係呢個時代,單純地去愛一個人=白目=傻仔

唉…


或者我期待o既報酬就係【愛】吧?

愛可能係一個最好o既報酬…

不過一想到「佢」已經有意中人…
痛苦不愖…


事實早就出現係眼前--我所期待o既報酬,係永遠都唔會出現o既。
我相信時間會令我慢慢接受呢個事實…

即使我係幾咁唔願意同痛苦…

沒有留言:

發佈留言