2009年7月14日星期二

終於都不受控制了嗎…?上(7月12日日記)

原本話左今日係去果間所謂o既(沙田)京都高級宴會廳…

本來都諗著可以開開心心咁過埋呢日…

點知最後都係失控收場…

原因之一--又係「佢」…

應該點講呢…

今次唔係出自妒忌,而係…
一種我唔知係乜野o既感覺。

被無視o既感覺嗎…?
就係出完去買汽水o既一刻,我…

有一種孤獨o既感覺,一湧而出…

拎著灌汽水,雖然話返緊去,但好似有種漫無目的﹑無容身之處o既感覺…

去到會場門口,我突然之間唔想入去…

我突然好想冷靜下…

於是我坐左係左邊樓梯到,汽水當啤酒飲…



唉…我究竟係到做緊 d 乜野?發脾氣?避開「佢」?




我…
唉…講黎講去,我都係想避開潘某同「佢」 d 親密行為吧?

即使親眼見過,我都仲係…

逃避現實…

我唔係要為「佢」好咩?
呢家係「佢」身邊就有「佢」o既愛人喇,係咪應該開心先…?
【只要係為「佢」好,即使扣減我o既生命,我都願意。】
呢句你唔係為「佢」好先祈求咩?

家下任務已經完成,我可以安心咁去死嗎…


突然手提電話一響。
係「佢」打比我…

再睇返時間…
8點29分…

我出左黎都有15分鐘喇…

我居然有勇氣唔聽電話…

之後我去左婚姻註冊處前面坐低冷靜…

沉默…









期間我好似feel到電話不斷咁振,但好似唔知道有呢件事…

到左大約50分左右,我終於被人發現左…

首次被人「請」返返去…

唉…


大家見到我返黎之後好似覺得好驚訝咁…

其實你地唔洗驚訝,因為我就係唔想被你地發現我係好怕孤獨…

連契爹都sd過sms比我,我都發現唔到…
唉…我真係冇用。



之後因為情緒暴起暴跌得太快,成個人好似變得行屍走肉一樣,唔口渴﹑冇胃口食野…

雖然「佢」都用叫我食野,但我真係食唔落…



其實呀,我唔明你地點解要去搵我…

仲要哂咁多時間,好多人都以為我係新城市廣場,於是就由地下搵到7樓…

雖然唔知係咪真,但…

點解你地要搵我…?
我係呢到,已經變得唔重要,who will care me?


(下個日誌續)

沒有留言:

發佈留言