2009年7月15日星期三

先喜後鬱(喜)

原來都好期待今日o既BBQ活動…

首先係踩單車…



大約1點5x分去到佢地3個女仔…

還返件衫比某人後,就一言不發咁等…

大約2點,潘某就到喇…

之後去左大圍搵埋果位馬小姐…

就去左租單車…
由大圍踩到大尾篤。
勁遠的說…


搵左個有籃o既,用黎裝著尋日係沙灘汁果代野…

搞錯…?架單車又高又大…

初頭真係唔識控制…

經常失控…

最無奈係居然撞到同校 d 人,仲要當著佢地4個女仔面前叫我【鋒哥】…

好彩都冇咩咁大回響…

真係…


踩到中大果陣已經頂唔順…

於是行多陣就去科學園休息…

佢地就入去休息,我就係出面睇著 d 單車…

雖然係打雜,但我當時都算,無所謂。


連呢 d 野都唔刻做,只會被排斥出去。




唉…
諗返起當時o既景,我真係有少少感慨…

以為今日會過得好開心…



等左10分鐘左右,佢地已經返黎,吹左陣水就繼續向大尾篤出發。


早知去買定枝水…
越踩越辛苦,去到大埔市中心時已經…

之後又上坡又落坡…

去到打後時已經頂唔順…

單車連人都差 d 跌低…


去到後來買左枝凍水,好返 d 喇…

但都冇用喇,都到終點 lo…


還左單車之後就開始去燒烤場…
影埋相tim…(幅相似征服某某地多 d )


本來都以為唔會出事…

點知潘某中間開始話飲啤酒…


比果4個男人挑起左啤酒慾…


連「佢」都飲,我唔飲咪唔得?

邊個話我一啖就醉?

唔理,買左枝青島先…

之後就被人逼多杯藍妹…

我諗我真係飲醉左…
居然去買第2枝青島…

中間仲要被人去「咩柱」lo…


…算喇,燒烤呢一刻,都算唔錯…
雖然後面仲激…


我醉醉地咁上巴士,睇黎我地半班人都醉哂…

潘某係巴士上係咁搞(玩下姐)馬小姐…

之後kai子又頂著「佢」…

真係忍唔著笑…

仲拍埋片…

不過之後聽到司機多次警告,事件先平息…

之後就坐左係樓下…同果3位女仔…

之後我都醉到唔知發生咩事…

但係過左幾分鐘後「佢」又叫潘某落黎…

唉…我都醉到死咁濟…


頂到落水喇…

好想去廁所lo咩事…

出到黎就聽馬小姐o既情史…(真係勁呢)

之後就坐左火車去新城市廣場…

中間又醉到唔知講左 d乜出黎…



去左新城市之後就去滿記食糖水…

中間又聽左好多馬小姐o既野…(某句野真係好屈機)



之後…

唉…送左「佢」受馬小姐去車站就散水…


不過呢個其實係憂鬱o既開始…


總括黎講今日上大半部份都唔錯,好開心,有問題係最後果到。

沒有留言:

發佈留言