2009年7月2日星期四

我亂諗野?定佢地兩個真係…

唉…7月1號…

本身今日諗著去遊行,但最後都係放棄唔去…

咪著!
我記得「佢」好似話今日會去唱K,或者去沙灘…

無搵到我?只係搵左潘某?

……

其實我係咪只係亂諗野呀…?

但呢個機會唔大。

我諗佢地今日應該真係去左某某地方【約會】…

唉…呢 d 就係所謂抑鬱症發作嗎…?

唉…亂諗野真係冇得救…

我…

即使我交左個心比「佢」又點呢…?「佢」咪都一樣唔重視我…


唔得!唔可以咁快放棄…

我今個暑假一定要改變自己!

為左愛一個人,我可以去改變自己,不論改成點都好,我都願意!


只有改變我自己,「佢」先可能會對我另眼相看。

究竟佢地今日…
係咪真係去左【約會】…?

唉…
我諗9成係…

沒有留言:

發佈留言