2009年6月29日星期一

生日願望

難得今日生日…

即使心情幾唔好都要照過…

唉…

一起身頭就好痛…

今年都算係我人生中過得最唔開心o既生日吧…?

哈哈…(苦笑)


至於生日願望…?

今年有3個…

1.希望珊會原諒我
2.希望「佢」會搵到幸福o既青鳥,即使我扣減我條命都冇所謂
3.共產黨下台,國民黨(台灣)重新再執政


雖然我知道呢3個願望實現機會係接近零,但我都希望…
係我人生結束之前,

會有機會睇到呢3個願望成真。


唉…上年生日起碼係係遊戲到都有珊陪我,但今年…

唉…雙失嗎…?

政治唔多講了…

希望我呢個生日願望可以係我有生之年實現吧…

沒有留言:

發佈留言