2009年6月16日星期二

搞不清的事實…

唉…

有時世界就係咁,明明係事實,你係又唔可以肯定…

究竟「佢」有冇男朋友…?
如果有,究竟係邊個?

之前我認定潘某同「佢」有親密關係,但係潘某今日又同我講有人想追「佢」…

……

之後「佢」推左,好似因為佢有男朋友…


我即時唔想溫書…


我好亂…

我又唔係「佢」邊個,做咩為佢煩咁多?

邊個係「佢」男朋友關我咩事?

但係我一時三刻好難接受呢個事實--「佢」有男朋友…


我真係冇機會了…

既然我同「佢」冇可能,咁我就不如唔好愛上「佢」,廢事阻撓左人地終身幸福…

諗到呢到個頭開始痛…

一個搞唔清o既事實,可以令到我咁煩…


真係好想去城門河到大叫…

我再係咁遲早有抑鬱…


我由此至終都唔相「佢」係TB,呢家有野証明左喇…
「佢」有男朋友…


我冇其他願望,我只係希望「佢」可以生活得開開心心就得…


我只係想講句:我寧願唔要我自己o既幸福,都希望「佢」可以生活得開開心心。


我贖罪o既時間就快黎到,我希望係我餘生可以幫「佢」做返 d 好野…

沒有留言:

發佈留言