2009年6月22日星期一

(補)6月21號隨想

尋晚PC話今日會去彌撒…

我8點半左右到,只係見到某人,因為我好憎果個人,所以快速咁閃左去一樓…


到左40分再望返落去,果個人消失左-_-

48分,「佢」打比我!

無奈…

「佢」話PC黎緊,潘某又打唔通,果個人冇手電號碼…

天做地設o既機會…?

見到「佢」…咩事-_-?
頭髮做咩咁亂-_-?

之後「佢」叫我打比潘某問咩事,潘某話訓緊覺唔黎-_-

囧,得我同「佢」?

無計,唯有同「佢」單獨咁入…


我唔係想等呢個機會好耐架咩?
機會可一不可再呀!

不過始終我都係天然呆o既人,唔係好識開話題…

所以彌撒我同「佢」冇乜野講…

直到領聖體時撞到PC氣氛先無咁彊…

唉,我真係失敗。

完左彌撒之後,我地3個就一齊係聖堂等我契爹-_-

期間竟然見到潘某!

不過佢只係係聖堂門口出現,成身西裝,無入黎,叫極佢都係唔理-_-
仲走埋-_-

唉-_-

之後去左大排檔食陣野吹陣水就去左沙田…

期間佢地講左乜野我唔知,因為睇緊書-_-

之後去左PC屋企附近就散水…



唉…我真係失敗,有呢個天做地返o既機會都唔識去用…

証明左我同「佢」係無可能吧…

唉…

沒有留言:

發佈留言