2009年6月3日星期三

「六四」維園見!

聽日就「六四事件」二十週年喇…

20年前--1989年6月3日下午10:30,我地偉大o既前總理李鵬同志向由北京城外進入北京o既軍隊下達左清場令…

而李鵬同志更向軍隊表明:你地(軍隊)可以用一切手段去清除阻撓你地進行清場o既人

結果10點30分,軍隊開始入北京城…

係軍隊入城o既時候,好多市民為左阻撓軍隊入城"清場",於是就擋哂係軍隊面前…

就係呢個時候,步兵就用步槍同機關檐向著我地o既同胞開槍…

市民們紛紛中槍倒下…

一個9歲的小朋友,身中9槍,身上有9個子彈洞…

軍隊繼續開入城時,睇返之前果條路…

一堆堆中左槍o既人,被坦克輾過o既人,堆成一座座小山…

當係家入面o既市民睇到呢家情況,就向軍隊喝倒采。

於是軍隊就向佢地開槍…
軍隊繼續見人就開槍,只要睇你唔順眼就開槍…

點解?點解中華民族要成為土共高層政治鬥爭o既祭品?
(鄧小平.李鵬.楊尚昆 vs 趙紫陽.胡耀邦)

點解我地中國係要無民主?封建獨裁真係比民主更適合係中國實行嗎?

雖然我係到不斷咁講,土共都唔會去平反六四,但大家都可以走出黎,除左為六四死難者平反外,仲可以當係爭取民主吧!


要記著,一個無民主o既國家係無可能係世界中生存﹑站立!


中國人真係咁鐘意被人管嗎(成龍中國自由爆炸論)?中國真係只適合行封建制嗎?無民主真係中國唯一 o既命運?

各位,希望聽日可以係維園到見到大家走出黎,為六四死難者爭取一個公道…就係

因為愛國,所以當年班學生先走出黎高呼民主…
愛國有罪嗎?民主有罪嗎?

上一代未完成o既民主之路,就由我地繼續興建吧?
香港人,企出黎爭取民主自由吧!聽日「六四」維園見!

沒有留言:

發佈留言