2009年6月29日星期一

無言o既痛苦…

雖然呢個事實早就已經知道左好耐,但始終都係仲唔係幾接受到…

「佢」永遠都唔會再返黎…

唉…

真係唔知講咩好…


心痛…?的確係心痛,但我又可以做咩?

我唔會強逼「佢」再返黎…

心入面突然間刻左一道無言o既傷痕…


我真係已經無心無力去面對果日o既來臨…


有冇人可以救下我,救我呀!
我要由單戀o既苦海中行返出黎…

搵人…黎…救…我……呀………


我已經…
情緒再係咁低落,我o既抑鬱症一定會更嚴重,到時見到我唔想見到o既情況…

我驚我會對「佢」唔知做 d 咩…


小任呀…
認命吧,你o既人生就係咁痛苦架喇,經唔起呢 d 痛苦,點可以成大事…


救…我…


一種無言o既痛苦由心而發…

沒有留言:

發佈留言