2009年6月7日星期日

就在「你」的對岸…

今日終於可以再次見到「你」喇…

不過…最後都係失望而回…

完左彌撒之後「你」本身話去主日學導師全年檢討大會,上到去唔夠五分鐘「你」又話去當值閃人…

唉,我今日黎呢個會,其實都係因為「你」…

「你」走左,我仲有咩動力去聽大會…?





死撐5個鐘頭…
完左大會之後聽潘某話會黎搵「你」,我心入面就好開心…

但因為某人又跟埋一齊去,一諗到呢到所有表面上o既開心就消失得無影無蹤…

見到「你」喇!
「你」第一眼見到我可能會覺得我好kai(我好似影衰你咁…)…

其實我唔係飲醉(飲一啖啤酒我唔會醉o既),我只係扮傻…

見到某人(唔係潘某)一齊黎就好唔開心(超憎他的說)…

唉…
總之我知道「你」一定好討厭我定…


好似仲要「你」擔心我飲醉左會跳河咁…(雖然我曾經試過想跳…)
我係「你」眼中真係一個咁無用o既人…?

雖然有潘某係到我都唔會好得去邊(我同潘某根本無得比,我輸緊)…
但…

唉…


之後走人果時,我o既仇人就同潘某返左去,而我就去左城門河畔(你o既對岸)…

唔知點解我唔想走…

於是我由3點半企係城門河畔企到6點45分…
任由自己做蚊仔o既大餐…


其實係呢個時段,我有7成時間係係「你」對岸望著「你」…

真係唔知點解我會咁做…
唔通我真係鐘意「你」咩…

其實會唔會係我將珊o既影子投射左落「你」到…?

唉…一直望到「你」6點45分先走人…(其實「你」6點25分已經走左)



即使相距一個城門河畔,我係「你」o既對岸…
「你」知唔知我有好多野想同你講…

我心儀o既對像--「你」,已經多次係我面前出現…
但係我始終…無一個機會可以單獨同你講…

唉…失敗者,我嗎?






x,「你」知道嗎?
我係對岸已經等左「你」好耐喇…

雖然我知道我呢個期望係無可能達成…
但……


我真係好愛「你」!

沒有留言:

發佈留言