2009年6月6日星期六

「您」知唔知其實我已經等左「您」好耐喇…

唉…

其實「你」知唔知道,我已經係等左你好耐…

果種講唔出口o既愛…

我以為我唔洗出口,「你」都可以領會到我o既心意…

未來o既某一日,當「你」同我講你同某某男朋友和好,我諗我果時先會知道,我原來係乜野都唔明…

我對「你」o既愛「你」係感覺唔到…

我唔應該去怪「你」,因為我唔係「你」最愛o既人…

我最愛o既人企係我前面,同我道別,「你」知唔知道我係幾愛「你」呀…?

不過算吧…既然「你」可以牽著幸福去,我都無所謂…

就等我對o既愛一直埋藏係某處吧…

雖然我等左你好耐宦冇結果,不過我唔會後悔…

沒有留言:

發佈留言