2009年6月27日星期六

(補)6月26日日記

今日潘某話想搵我一齊出城門河影相…

唉…永遠都係咁,係要呢家先黎落大雨…

佢拎左部睇落好似好「專業」o既相機0_0

係咁影黎影去,又同我講應該點影…

你想哂命ja=_=?

其實呢,潘某係想我陪佢去睇牙=_=


期間…
見到一個小六左右o既男仔(仲細粒過我),拖著一個小五左右o既女仔,睇上去好似係到【拍緊拖】…


唉…係要係呢 d 時候出場(已經唔係最唔應該出場o既時候)…
小學都可以拍拖…

唉……

希望係我諗錯吧(希望佢地只係兄妹)…

唉…

同潘某鬥左幾場gvg之後,去埋城門河影多陣相(岩岩出左太陽轉過頭又落返雨)…

唉…


今日個天又想暗示乜野比我…?
唉……

沒有留言:

發佈留言