2009年8月1日星期六

動漫電玩展

6日冇掂過個blog喇…


唉…

今年電玩展真係…

比以前差左好多…
至少對我黎講係咁…

今年電玩…攤位數目…唔過20個…

反而今年動漫…
真係多左好多…

不論乜野小說﹑漫畫以為其精品,隨處可見…

唉…

仲有 d 更變態o既野--o靚模o既床上用品…

真係好變態!
睇到都想嘔…


不過…
即使眼前咁多我鐘意o既野有咩用?
都冇人陪…

唔好講「佢」,除左撞到一個同學外,乜都冇…

上年有阿珊陪我行,呢家諗返起真係好懷念…
唉…


小任你自己覺得孤獨嗎…?
其實再點樣孤獨都好,我諗我自己都應該都習慣吧?

即使唔慣,都要逼自己慣…

因為下年只有兩樣野等緊我--【絕望,孤獨】…

再唔習慣,抑鬱症病情只會加深…

唉…


本身諗著買掛布--CLANNAD,但要$98…
最後都係買左個file夾算…


唉…今年動漫電玩展真係冇乜野行…

不過…

我8月4號會再去!


我想重拾淤上年動漫電玩展o既感覺…

即使冇左珊係到,我都想過返好似上年o既動漫電玩展…


至少「佢」應該唔會陪我去吧?

唉…
唔知點解,我只係希望未來會變得更好,但結果永遠只係去左最壞o既方向…

沒有留言:

發佈留言