2009年8月29日星期六

迷茫嗎…?

最近,我發現我自己做乜野都冇精神…

或者應該咁講,係唔知自己做呢 d 野有咩意義…


無喇喇訓唔夠3個鐘就起身出去跑步…

我傻左嗎…?

本來以為自己係想改變自己某 d 野…

但跑左1個星期…

開始發現我係虐待緊自己…


自己本身就唔想跑,但係某種不知明o既原因,令我每日都不斷咁自虐…

生理上有冇變化我唔想知,但肯定心理就一定會受傷…


唉…

點解我會走到去自虐o既地步…


諗左幾日,可能係因為我自己太迷茫吧…


唉…


我究竟…因咩事而迷茫…?

「佢」…?
唔會呀…

對我黎講,我對「佢」應該早就死心…


唉…咁究竟係乜…


好頭痛…



我真係唔想再諗呢 d 野…

但唔知點解…

只要呢個暑假未完,呢 d 野﹑問題,就會一直困擾著我…

唉…

迷茫o既感覺好痛苦…

沒有留言:

發佈留言