2009年8月12日星期三

何去何從呀?唉…

前幾日有個朋友同我msn果陣,佢提到有關珊o既事…

「我尋日同珊傾過,佢話冇再嬲你」…
「珊仲話解封左你」…


聽完之後,我唔係覺得好開心…

明明我等左成9個月,就係期待珊原諒我呢刻…

唉…

就係我唔再care珊o既時候,珊先黎原諒我…

當然應該只係巧合--咁岩係呢個時間姐…


不過我始終認為珊無咁易原諒我…


我問過我所有識o既女仔,佢地都話我講左呢句就無得救…

奇蹟嗎…?

唉…唔知道…

不過睇返msn,珊好似冇解封我o既跡象。

應該係假吧…


始終唔見珊對我有咩反應…


唉…何去何從呀珊你…

明明呢家決心去鐘意「佢」,「珊」呢個名又突然間出現返…

唉…

救命…

唔理咁多喇,一於聽日去新都會喇…

要解開所有煩惱,方法就只有呢個…

沒有留言:

發佈留言