2009年8月26日星期三

連一些微笑都無法擠出…

呢排我真係唔多想再出街…

每次出親街,不論係城門河,尖沙咀…周圍都擠滿左一對又一對o既戀人,平日清靜到攞命o既街道多左好多溫暖…

但我…
同我孤身隻影形成左強烈o既對比。


返到屋企,我依然咁孤獨。

唔係家人冇陪我…

拎起遙控器,轉到我睇左無數次o既即日新聞…


更討厭係拎起手機,除左家人外,今日係冇任何朋友打過黎同msn…



雖然成個暑假唔可以話成日都係咁,但由8月開始,基本上10有8成o既日子都係咁過…


孤獨嗎…?

唉…

原來我真係咁驚「被無視」﹑「被遺忘」以及「孤獨感」…





諗到呢到,真係「連少少微笑都笑唔出」…



算吧,早就應該知道係咁…

對於我呢種衰人﹑賤人…


呢 d 對我黎講係應有o既報應…


要習慣呢種生活,我先可以係呢個世界生存落去…

沒有留言:

發佈留言