2009年8月13日星期四

真係冇哂感覺嗎?

為左清除有關珊o既煩惱,於是今日到左新都會行…

自從「果件事」後,我係3月之後都已經冇黎過呢到…

因為當時某次誤會,「佢」…


至於珊,對我呢講已經唔再重要…

今日再黎到新都會,已經冇左果種強烈希望得到原諒o既感覺…


但個心始終都係跳得好快…

但係…一切都已經變哂…

除左新都會外,連我自己都變左好多…


唉…

真係差 d 想噴血…

唉…

變到連間吉野家都搵唔到…



比著以前,我係唔會因為肚餓而離開呢到…

以前我係會為左個原諒,而唔食野咁留係到…


但今時今日,我好似已經唔再係咁…

唉…


呢家居然為左果一陣肚餓而走人…

唉…幾時變得咁無志氣…


不過,我諗我真係冇左果種感覺…

我對珊其實已經唔care,但點解又要搞咁多野呢…

我連我自己都搞唔清發生咩事…



好亂…

沒有留言:

發佈留言