2009年8月31日星期一

高一嗎…?

過左今日12點,我就正正式式係一個高一生喇…

唉…

明明應該好期待…

我等左兩年,唔係就係等呢刻咩…

唉…

高一生活,肯定更辛苦…


但…
時勢逼人,無計,一定要頂硬上。

優勝而劣敗,係世間永恆不變o既生存規則。


無論點樣,聽日就係高中一o既第1日…

高中嗎…

真係好想做某 d 事…


嘛…

不過到呢刻我都係期待我去左邊班…

總之唔好係A班同B班就OK…


唉…

總係好擔心過唔過到中四…

應該係頂唔頂得頰中四o既生活…


三三四第一批白老鼠…


睇黎我除左努力外,都只可以祈禱今年可以平安無事渡過一年…

唉…

沒有留言:

發佈留言