2009年8月31日星期一

幸福?

幸福…嗎…?

呢種一般人都好想得到o既感覺…


其實,幸福究竟係咩?

或者換句講:幸福對我黎講,真係咁重要嗎?

不但只唔重要,反而…


對我黎講,幸福基本上係可有可無…

幸福o既定義:一種因精神和物質都滿足的心理狀態。


係呢刻o既我,我精神滿足嗎…?
物質滿唔滿足已經冇所謂…

每日都要強逼自己去做自己唔想做o既野…


表面上係好事,但對自己o既靈,真係一件好事嗎?


幸福嘛…
對我黎講,只係一種虛幻﹑虛無﹑不能高攀,就好似我對珊同「佢」o既感覺一樣…

即使得到,應該只會係短暫…

短暫o既幸福,換黎長遠o既痛苦﹑永不磨滅o既傷痕,值得嗎…?


幸福,總係攃身而過…

咁又係o既…

即使自己已經得到幸福,我都應該唔識點樣去珍惜…
結果只會係眼白白咁睇著幸福靜靜地溜走…


注定永無幸福o既我嗎…
想唉都唉唔出…


算吧,我可能就係 d 咁o既人…

唔值得尊重﹑唔配有幸福﹑什至連生存權利都唔配…
是這樣嗎…?

係殘酷o既世界入面,我只係識點樣去逃避,什至只係諗到想去尋死…


做人做到我咁…
唔止失敗,根本係廢物都不如。




真係希望全世界人都唔好哂時間係我到…
我唔值得咁樣被人對待…

絕對唔值得!


寧願花時間我係到,不如將果 d 時間放係自己身上仲好…

我有咩資格可以要人咁樣哂人地時間係我呢個男人身上?


幸福?我不配,我亦都配唔上。


一個注定永遠孤獨o既人,係永遠都講唔上"幸福"呢兩個字。


所以,希望大家唔好再哂時間係我呢種男人身上…

沒有留言:

發佈留言