2009年8月8日星期六

愛國=有罪

唉…我真係好失望…


繼續劉曉波後,南京大學一名教授(姓郭)再次被中央因批評共產黨/共產黨政權而判處【煽動顛覆國家政權罪】…


根據事件,郭教授係幾年前1已經多次係網上發表文章,一方面批評共產黨o既不是,一方面就要求政治憲政改革。


郭教授又係網上成立「中國新民黨」,呼叫民眾支持政治憲制改革…佢更試過公共寫信比朝錦濤同溫嘉寶,要求改革。


期間郭教授曾多次被捕,雖然每次都可以平安無事,但今次郭教授就被共產黨拘捕,並判佢【動顛覆國家政權罪】…


起碼都坐5年…


唉…經過呢件事,我對我自己身為中華人民共和國--呢個獨裁國家o既人,感到無比o既恥辱!
究竟呢個國家幾時先會清醒?


自己國家o既人民,出少少意見就等於賣國,就等於要亡你地國嗎?


佢地唔係法輪功,亦都唔係我!佢地係你地o既人民!


點解共產黨你地可以對自己o既人民咁唔信任?


再次見到,中華人民共和國係一個只有獨裁沒有民主o既國家!
邊個話你地國家強大?我呸!


一個無民主自由o既國家,唔可以話係強大,只可以話係弱智!


要你政改之嗎,都唔得?又唔要冇左老本--一黨獨大o既,郭教授又冇叫你放棄一黨獨大…
叫你政改姐,又唔係叫你死…


唉…
愛國就係有罪?就因為愛國,所以先會比意見,如果係唔愛國,早就唔理你喇…
愛國=有罪


我明白…


共產黨你醒下喇,你想你o既政權可以無了期咁延續落去,就應該變下,唔好成日獨裁前弱智後…
不過我諗你呢個黨都係盲左心眼,同你講咩都冇用。

沒有留言:

發佈留言