2009年10月4日星期日

究竟我缺少乜野?

呢幾日黎,我開始發現自己出左問題…

感覺我日常生活好似缺少左某樣野咁…

究竟係乜野…


我表姐就話我性格咁怪係因為我冇愛情…
一個人只要有愛情,性格就真係會改變嗎?

唉…
但如果愛情方面行得唔去,後果可能會好慘…


突然間諗,係咪快樂o既根源…

對於我黎講,真正o既快樂究竟係咩…

對著一成不變o既生活,發自內心o既笑容,係我身上已經係搵唔返…
即使表面上笑,實質上我根本唔想笑…

或者我可能太現實吧…
唉…

僕…究竟缺少左乜野…?

朋友?愛情?快樂o既根源?定其他…



唔知道…

呀!真係諗到好煩!

想過返日無憂o既生活都唔得…

或者我可能係缺少安全感吧…
總覺得呢家再唔做 d 野將來肯定係死路一條…

但我究竟要做咩…
唉…

沒有留言:

發佈留言