2009年10月21日星期三

究竟我…仲有咩意義?

我…呢家究竟係邊個…

「喪失存在意義者--小任」
不,應該係「葉梓鋒」先岩,呢個先係我本名…

呢幾日,我不斷係到諗,究竟我存活係呢個世界有乜野意思。

的確,我仲有一個良好o既家庭,安穩o既生活…
我並唔係最悲慘o既果位人兄。

但…即使有呢 d 野,咁又代表乜野?
咁就算有意義嗎?

我對呢家o既日常生活,已經冇哂感覺…

已經冇可能真心去笑…
真笑o既笑,到底係乜野?

我唔明白…我唔明白…唔明白…唔明白…唔明…

呢家我對著所有人笑,其實只係好表面。
我係為笑而笑。
絕對唔係一件好事…

耳邊,聽到好多笑聲…
可能係人地o既開懷大笑﹑微笑﹑苦笑﹑什至係恥笑緊我…

對著呢個世界,我笑唔出…

總感覺我自己已經被呢個社會遺棄…
呢一切一切都係我自己親手造成。我知道。

一次又一次令到朋友失望,從而離我而去…
身邊…已經冇哂朋友吧,小任?…不,係葉梓鋒。

我…對呢個世界感到絕望嗎…?

是啊,我生存o既意義,就係冇意義。
這就是現實。

經常諗到自殺,但又唔敢真係去實行…
是啊,世界上,除左家庭外,已經冇我容身之所…
世界已經遺棄了我。

是,絕對係咁…這不是事實嗎?

好似我呢種咁失敗o既人,死左都冇人可憐,消失左都冇人記得我係邊個。
我o既存在感…就係咁弱,什至係冇。
世界已經唔需要我,世界呢家先黎遺棄我,已經算遲了…

我o既前路,只有死嗎…?只有死嗎?死嗎?死嗎?死…?…
前路已經太黑暗,唔想再行…

我真係咁忍唔到孤獨嗎?
我…可以再真心咁去笑嗎?

耳邊再次傳來嘲笑聲。
朋友不斷o既嘲笑…

睇黎我留係世界上,只會產生更多二氧化碳,比一株草仲更冇用…
起碼草都會吸收二氧化碳轉化為空氣,我呢…?
我係呢個世界﹑呢個社會中,有咩作用?

已經冇意義吧!
想哭,但哭唔出聲…
內心只有無限o既絕望…

我…真的很失敗呢…


世界…請遺忘我吧…
大家,請遺忘我吧…
親人們,請忘記我吧,忘記呢個不考o既仔…

我…生存係呢個世界上…已經全無意義了…

沒有留言:

發佈留言