2009年10月10日星期六

人生第一次war game…

以前嘛…
我對war game真係不聞不問…

始終一來我怕痛,二來動態活動呢家野唔岩我…

但今日o既我,居然主動去打war game…
唉…我都打war game,世界變了嗎?


第一次玩,連槍未識揸,槍都未開過就已經要上戰場…
即使全套避彈衣又點?中到咪又係痛到飛起…

有個fd打完第1場就已經有3個圓形傷口…

即使打落牛仔褲到,都有個圓形紅印(沖涼果陣先發現…)
當然,第一場係冇可能殺到人,被人殺就有…

一中彈就已經痛到我即刻叫「死」…

第2場情況都差唔多,不過呢次係比人camp死…
想開槍果陣粒bb彈已經打中我隻手。

痛到我…返到休息區除左手套--紅左一點…
已經叫好彩…射唔中手臂…

後幾場都係中彈死,一係就中斷…


好彩打左9場,都殺到2個人…
不過都係包抄+汁雞…


講真,揸著皮槍周圍走,好辛苦…
對我黎講,真係好重…

一開場就要不斷拎著,又要周圍望,又焗(貨倉入面打),成身又裝甲…
打果時真係好辛苦…

想中途退出,但中彈又會好痛,逼著打…

果然一開始選G36C步槍係個錯o既選擇…


總計9場,殺2死6中7槍(有一槍中手都冇叫死,有一槍中甲),慘呢…
4彈中大腿,2彈中手,一彈近距離中腰(某條友係休息區向戰場開槍,好彩有甲擋著)。


啊…不過第1次打算係咁………吧?

睇見人地打果陣真係勇…
明知前面仲開緊槍都照沖,結果佢殺左2個自己又死唔去…神爆…


總括呀…
war game都唔錯呀…
聽聞今年候選學生會有意支持,所以班學生先想搞個 war game club…
今次去係要拍片比校長睇…

拍片真係…= =
要扮恐怖份子+扮死(訓地)…



希望測完驗後可以再有得玩吧(愛上了war game 嗎我…?)

沒有留言:

發佈留言