2009年10月18日星期日

已經唔care吧?

睇黎…
我對「佢」已經唔再care…

咁係咪表示我放低左「佢」呢?

今日返church果陣無意間(算無意嗎…?)聽到有關「佢」o既事…

我居然可以忍到,連望都唔望女子組果邊一眼,繼續溫書…
但聽到「佢」o既私事果陣,我真係好唔開心…
唉…

準備拍拖…嗎…
也是啊,到左呢個年紀,唔拍拖又可以做咩?
中學生只會得兩個煩惱--愛情同學業。

我到呢家先發現我之前做o既野好無謂…
我太過天真…
唉…

人地已經有鐘意o既對像,我呢個外人(即使「佢」唔鐘意我)仲走去鐘意佢…
你話呢 d 唔係叫膠係叫咩?


我對「佢」已經唔care了嗎?
……

寫到呢到,個心忽然有少少放鬆o既感覺。

我…終於放到手了嗎?因為我接受左「佢」開始拍拖呢個消息,所以就開心?
(呢個消息唔會係假呀…?不過我相信9.999成係真)

今次到我自己笑返自己。
苦笑…

「某人」,襯仲有青春,就玩盡佢吧!

祝「你」同某人拍拖拍得開心 d …

沒有留言:

發佈留言