2009年10月7日星期三

奇蹟真係出現?

msn上,我記得係08年12月20日之後,珊呢個名就已經沉左低(因為冇on)

但尋日…
我發現我msn name list入面多左個人…

"shan shan  *阿珊” <類似咁樣喇…

我撞鬼嗎…雖然盂x節已經過左成個月…

以前我經常希望發生o既事發生了…

但點解冇喇喇會見返佢解封我…?
原因?

當然我諗珊都應該冇將果句野放係心頭上…

所謂「經一事,長一智」,我更加唔會再胡言亂語…


機會已經係眼前…

只要同珊講一句話…就可以回復到絕交之前o既狀況(當然只係比較樂觀咁去諗)…

一切…都會回復正常……嗎?


珊已經知道我鐘意佢…
仲有可能做返朋友嗎…?
呢個奇蹟究竟係咪只係老天爺o既一個局…?好似有種被命運玩弄o既感覺(苦笑)。


唉…
久遺o既嘆氣又出返黎…


嘛…
其實我認為呢家仲未係時機…
始終學業最高,升到中四,唔可能再好似中三咁hea,日日上msn搵珊吹水…

雖然果時係好開心,但後果係不堪設想(中三上學期考試成績大退步)…

再加上我都唔知珊係咪仲嬲緊我定原諒左我…佢o既近況我又唔知…

唉…
諗到咁複雜做乜?想做咪做lo,做返原本o既我--「死小孩」…



呢個真係奇蹟嗎?

唉…睇黎到11月前我都暫時解決唔到呢個問題…

呀,咁我應該點做…
又多個無謂o既煩惱了…

沒有留言:

發佈留言