2009年10月18日星期日

特首變阿扁,羣賊創新天!施政報告短評(個人人意見)

10月14號個施政報告…

真係…點解施政報告o既內容可以一年比一年廢…



要每點指出真係寫一日都未寫得完…



1.民生問題

睇過施政報告,我發現唔到有"貧窮"呢兩個字出現lo…

起碼有7成內容都係咩六大優勢產業。



你施政報告中冇提民生,所有o既事項講到幾好幾強大都好,最後只會係「狗嗡」!



特首呀,唔該你多 d 落去民間睇下我地o既生活係點過喇!

每次我去維園城市論壇時,途中都見到好大無手或者無腳o既人係到訓係街到乞食…

我睇到真係唔忍心。

比$5佢地,佢地已經講哂多謝之類o既說話…



點解?

特首你有冇人性?

民生係整個社會中最基本o既議題,民生好,人民先會支持你。

你唔理民生,就去大講六大優勢產業﹑十大基建等…

呢 d 叫未學行先學走!



的確,派錢唔係一個長遠解決民生o既方法,但應該仲有其他方法吧?

比如減稅。

香港每年庫房都有少量盈餘,點解減低下我地市民o既稅呢?



特首你究竟仲有冇理智?

社會最基本o既問題你唔去講,你做咩野特首呀?



2.樓市問題

我今日問過我阿媽,90年代700多呎o既樓要幾多錢,阿媽答我160萬左右…



但今日,一個400呎左右o既樓都要至少280萬…



一呎至少都要$4000蚊以上…

$4000呀!一個大學生收入最低都係得$4000…

$4000一呎,一個400呎o既都要四百萬…

真係供一世都供唔完,老豆買左要曾孫先供得哂…



政府點解你唔去控制下樓價呢?

6萬﹑7萬蚊一呎又點?WHO FKING CARES?

你仲可以夠膽講:$4000一呎o既都仲有…

以前呀(90年代初),都係$1000一呎架特首!



呢家 d 樓,只有大財團先買得起,特首你唔好只係掛著官商勾結ok?(不過你做得都預左唔會理我地 d 小市民)

我地市民呀,呢家連一層700呎o既單位都未必負擔得起呀,仲要呎呎過$4000…

特首你35萬一個月就話買樓唔驚冇錢比姐,我地市民最多都係$10000一個月,有 d 可能連入場費都比唔起…



樓價貴到咁你都仲可以話唔洗控制?

係,係未到97年風暴前o既高峰,但如果到左果個價先黎控制,會唔會太遲呢?



到時唔擔保又再出現多次風暴…到時又唔知幾香港人走去跳樓…

特首你諗清楚先好講!



3.另類社會問題

咩叫國民教育?

好簡單,姐係所謂o既「洗腦課程」。



特首你擦中央鞋都唔好擦得咁盡喇唔該!

你咁樣做係咪想令香港變成北韓?

周圍都宣傳金日成同金正日o既思想?



另外,你話要香港o既大學增加內地大學生收生o既名額…

內地大學生…唉…

特首你想提高我地香港學生對學位o既緊張?

大學學位已經唔夠,呢家仲要話增加大陸學生,咁係咪代表著香港收生名額會減少?



仲有引入大陸學生可能會引發好多問題(比如陳一鍔話六四係學生錯 or 大陸學生話六四事件冇發生過等)。



睇黎特首你真係唔多了解香港現時o既教育情況…



4.慳電膽風波與利益輸送問題

今年施政報告最大o既論點(亦都係國際笑話之一),莫過於慳電膽計劃。

好,就當曾特首你做野做得太攰,唔記得你親家係做慳電膽呢行…
但成份施政報告中,似乎行益係傾向大財團果邊。

特首你幾時變到好似台灣o既陳水扁一樣架?
自己有權力就可以亂做野?

成份施政報告中連"貧窮"都唔提,但就去提咩六大產業,擺明係忽視低層喇!

至於慳電膽,真係膠到冇朋友!
拿!政府比$100我地去買慳電膽,但係慳電膽一個都唔止$100吧?

但另一方面,政府又要求中電同港燈加5%電費!

ok,就當你係向好方面出發,但你加果5%電費做咩?
你一方面推環保政策之餘,都不忘抽我地市民水,特首你係得o既!

好一個羣"策"創新天!

5.國際笑話
今年施政報告,除左明益親家外,仲有一個笑點就係"特首o既英文水平"去到邊…

泛民:BOW TIE,KEEP YOUR PROMISE!
特首:英文動詞"keep"係有"s"="keeps",你冇加"s"呀。

呢家泛民係用名令(即第三身)黎同你講,係唔洗加"s"(即使我英文幾差都好,一睇都知道呢句係命令吧?)

6.政制發展
點呀政府?
仲為左擦中央鞋又唔落實2012雙普選?
你知唔知道中央已經2次否決左普選喇?
香港2012唔落實普選,2017年係唔會有普選lo…
2017果個一定係假野!
中央推遲得一次,就一定會再推遲第二次。

究竟特首你明唔明?
你今年只係話唔好再將重點放係2012到…
你仲話你自己流香港人o既血?


總括今年施政報告…
今年政府唔著重民生,而去大搞經濟發展,更以環保政策之名去搶市民o既血汗錢,政制發展停滯不前,又唔去控制樓價,由樓市勁出天文數字,09-10年o既施政報告可謂差到貼地…


唉…香港人,你地話喇,我地香港人應該搬走好定係跳樓死左佢好?

沒有留言:

發佈留言