2009年10月25日星期日

墮落了…



又沒精打采咁過左一日…

唉…

問下自己…點解會搞成咁…

明明可以好開心咁過一日…
為什麼…點解最後會咁到咁…
非常憂鬱。

我o既人生呀…仲有冇快樂呢兩個字?
永遠都只係得沉默﹑憂鬱﹑唔開心…


我…已經墮落到不可救藥o既地步?
我…已經去到絕境嗎?
但可以肯定o既係:我已經冇哂朋友。

各位已經認定我無藥可救嗎…
經過某兩個人o既態度,肯定就是了。


我墮落了。
真係唔敢相信,我墮落了…

我…究竟係邊個…
以前o既葉梓鋒絕對唔會係咁。
雖然以前o既佢好膠,但至少係個樂天派。
但呢家o既小任…
黑暗又孤獨。

邊個先係我,定係我肯本唔存在係呢個世界…?
我究竟係邊個?


究竟我墮落係因為乜野原因…
我咩事變到咁自暴自棄…!?

我o既未來…
就係孤獨咁渡過?
訓係街邊,無人可憐,無人肯幫我,無人關心我,社會遺棄我,朋友忘記我…
我根本唔屬於呢個世界,對吧?

悲傷嗎…?痛苦嗎…?不知道…
做人做到咁,真係要死左佢先得?
無錯,我係一個懦弱o既人--懦夫小任。

我喊緊嗎?為自己未來而喊嗎?
不…只要痛苦而且…

黑暗o既世界,既沒有生命誕生,也沒有生命死亡。
而我,就係生活係呢個世界…
周邊空無一物,空無一人。

現實,對我黎講,就係咁o既世界嗎?
苦笑…

已經悲衰都出唔到聲…
無人會可憐小任你架喇!死左佢喇你!

無人會可憐你,無人會可憐你,無人會可憐你,無人會可憐你,無人會可憐你,無人會可憐你…
這就是現實。
我呢家可以做o既野就只有不斷咒罵自己…

只希望一切都係一場夢…

沒有留言:

發佈留言