2009年10月15日星期四

強逼對我就有用嗎?

逼就有用嗎?

唉…
好似我呢種性格咁消極o既人,「強逼」真係有用?


表白呢家野…
強逼都應該冇意思吧?

而且我仲要知道答案--「NO!」
咁都仲要去同「佢」親手講?

我知…如果唔講出黎,雖然會好辛苦,但…
我真係唔知講咩好…
我對著「佢」,真係講唔出口…

雖然唔會去到最壞結果--連朋友都做唔成…
但我始終都係好驚…


唉…小任呀小任,你係咪男人黎架,做呢 D 野都咁驚…

今次「行動」,即使失敗,都可以拎個經驗…

但我諗見到「佢」時,我真係唔知點講…
係唔想講,定係唔知講咩好…

其實呢樣野…表白,應該兩句就…可行吧?

唉…

某人話會幫我約佢出黎,要我同「佢」當面表白…
逼我就真係會有用嗎…

我覺得只會增加我o既壓力…
我驚「佢」可能嬲左我…
我驚「佢」內心會嬲左我…

唉…我乜都咁驚…我係咪男人黎架…

可惡…!

如果真係發生左呢個情況,我究竟要點做…可惡!

沒有留言:

發佈留言