2009年9月30日星期三

抗議中共專制,抵制官方「國慶」活動,十一外出穿著黑衣!(唔係叫大家去反共)

聽日就係一班獨裁統治左中華大地o既共產黨建立o既所謂"新中國"60週年…

可能會有人好開心,話咩"中國掘起喇,中華民族萬歲"等等…
但我都希望香港人諗下,家下o既時勢,"新中國"真係算係"掘起"嗎?

一個國家係政治同經濟唔平均發展下(中國重經濟輕政治),只會令國家得到一時o既繁榮,不過好快,一定會走向下坡!

"新中國"雖然好著重經濟發展,呢點的確可能會為人民帶來繁榮安穩o既生活,但"新中國"係政治上又極唔開放(至少言論&思想自由係接近冇),眼前o既繁榮我相信只會係曇花一現。

所以向位香港人,如果你想"新中國"可以永遠繁榮穩定,就應該用行動去提醒班共產黨高層!
抗議中共專制,抵制官方「國慶」活動,

十一外出穿著黑衣!
注意,呢個活動目的唔係要你反共,而係想你以杯葛方式去提醒中國共產黨。


那怕只係細小o既力量…
只要你肯做,就有改變o既可能!

雖然我係反共產+支持台獨,但我反共o既原因只係想中華人民可以過到 d 安穩o既生活…
台獨只係推翻共產黨o既手段…

我冇權阻止大家去參加國慶活動,不過我係想大家反思下,所謂"新中國"真係可以永遠都咁強大繁榮嗎?
作為一個中華民族,應該好好咁諗下自己國家o既前途係咪真係咁明朗…



我期待大家可以係十月一日"新中國國

慶"當日著上黑衣,以表達你對"新中

國"o既意見!

如果係為左國家未來,

就更加應該咁做!

沒有留言:

發佈留言