2009年9月12日星期六

由陳水扁坐監證明民主就是一切

相信今日o既大新聞,應該就係阿扁o既一審宣判吧?

結果,陳水扁同吳淑珍被判無期徒刑(終身監禁),而陳致中就判2年半…


再一次證明,台灣係個民主之國!

一個國家領導人,當犯左彌天大錯時(比如貪污),人民係有權去控告佢。


雖然我係支持阿扁o既台獨路線,不過對阿扁o既貪污,我就感到有 d 可惜…

堂堂一個「台灣之子」,點解會走上成魔之路…

明明係反共o既中堅份子,點解會搞成咁…

但今次阿扁犧牲都有價值!


至少可以比香港人睇到有民主o既國家係可以將犯左罪o既國家元首入罪…

中國內地o既人更加要睇!
共產黨每年每年貪埋貪埋都唔止8億美元喇?


我地亦都睇到台灣o既司法係唔會受到政治干預。

係大陸,只要係對共產黨不利o既案件,土共一定會秘密用政治手段去插手,影響司法公平。

如果要舉例,大把!

比如三鹿奶粉事件,政治一開始係保三鹿,人民向法院告,但最後都係無功而還,如果唔係件事暴光,你認為中國政府會真係比人民嬴場官司嗎?

再比如近期中國內地有個女子因為防衛過當傷到人,被人拉左。
初頭法院係判女子有罪,後來網民介入,向法院施壓,法院先判女子無罪。


台灣民主o既成功,證明法院係由人民開,而唔係政府。

有民主先有民生,如果香港呢家已經好似台灣咁民主發展得咁成熟,真係唔知會有幾多官員因為某 d 事件而下台。

香港 d 官員係好鐘意死唔落台,明明出左事,當冇事,因為冇民主嘛!
人民耐得佢何?


台灣o既風災,就因為有好多官員救災不力,加上人民不滿,所以先會落台。

香港果 d ?
比如泰國包機事件,唔知邊個要付上最大責任呢?首係曾對權,次係李少光。
最後佢地點樣?咪都係乜事都冇?

同埋香港政府永遠都只係識得「狗嗡」,「嗡」就天下無敵,但真實呢?
乜野「我o既意見就代表香港人o既意見」…
呸!


所以話民主先係一切!

阿扁今次o既犧牲,好值得香港人去體會。
體會一下人地台灣有民主o既時候係點好法。

民主,令人民有權力去監督政府,萬一政府犯左乜野大錯誤時,可以要求佢下台,呢個就係民主其中之一個好處。


至於台獨…
我唔相信台灣冇左阿扁台獨就會玩完,始終民進黨都係仲係蠢蠢欲動…

放心喇阿扁,只要一日中共未侵犯台灣,台灣一日都仲係民主之國…
所以阿扁,祝你二審可以減刑。

至於反共,我地中華民國子子孫孫會繼續反落去!



陳水扁等人被判終身監禁,係民主o既表現;假若中國有一日共產黨倒台,相信果日就係民主降臨中華中地之時!

我小任在此向陳水扁--呢位民族英雄致敬!!!!!!…


民主萬歲!

沒有留言:

發佈留言