2009年9月20日星期日

應該係時候完結…

嘛…

希望呢次係最後一次寫比「佢」…


一直以來…
我都以為我係鐘意「佢」…

其實…
只係一個假象。

我根本就冇鐘意「佢」,只係…

唔好聽講句:「自作多情」…


本來就唔屬於自己o既野,點爭取都好,都唔會得到返 d 乜野…

唉…

某句歌詞:「朋友比情人更懂得傾聽…」


有時做朋友真係好過做情侶…


既然係冇結果,不如早 d close file仲好…

當然自己都好唔開心…

但…
呢個方法,其實對於雙方,係一個最好o既方法…


雖然唔開心,但我覺得咁樣係值得…(我講緊乜野= =?)

哈哈哈…唉…
又變返做自己一個…(其實不嬲都係自己一個嘛!)




總之,係時候要完結呢場惡夢﹑呢個誤會。


呢件事,可以close file喇…
唔知算唔算放低舊心頭大石,但成個人都好似輕鬆左好多…



最後一句,「某人」多謝您!

沒有留言:

發佈留言