2009年9月5日星期六

我真傻呢…

今日同某個朋友一齊去飲酒發愁…

嘛…

唔知點解,今日買o既酒特別苦…

唉…


雖然岩岩醉醒,但我都仲記得借啤酒發愁o既情形…

唉…

我真係傻呢…

明知道係高風險再加上無回報,我都仲係要放時間係「佢」身上…
呢 d 唔係叫傻咁叫咩?


同埋,我先係最唔應該出現係「佢」面前o既人…


明知「佢」有鐘意o既人,我都仲係……要…

唉,講出黎都覺得自己好羞家…


我才是真正o既蠢才呢!


如果係愛「佢」o既,我認為就應該要放手…

只有放開手,「佢」就可以得到真正o既幸福。


同我呢種男人一齊,有幸福先係一件怪事…



明知自己係最唔應該出現o既「第三者」…

唉…
心情當然痛苦,但又奈何呢…?

講出黎,又可以改變到 d 乜野?

即使「佢」睇到,又會有咩改變?

所以話現實,永遠就係咁殘酷。


最後,我都係一邊倒啤酒一邊講我自己想講o既野…
雖然感覺上好似係逃避,但換個角度,其實係開解緊自己…
始終咁多野塞埋係入面,早有一日唔小心爆左出黎,被「佢」聽到就更加唔好喇…


「某人呀某人,我真係好鐘意你架,雖然我知道你有你鐘意o既人,但我…唉,都係控制唔到自己。我真係個失敗者,明知道我就係第三者,最唔應該出現;明知道係無回報o既,我都係照樣鐘意你…唉,我係咪傻呢?我知道我比唔上你鐘意果個人--不論學業,身形,性格等等,我都差一大段,但我真係…真係好鐘意你…

或者應該咁講,我放手係好 d …既然唔屬於我o既,強求都係無用,倒不如放開所有仲好。雖然我無資格咁講,但其實只要見到你幸福,我就已經心滿意足。為左你o既幸福,我真係可以用我所有o既野黎交換,包括我o既生命…其實之前係祈禱入面我已經好多次咁求天主成全我呢個願望,當然呢家都會繼續去求。

所以,某人呀… 祝你可以同你鐘意伯o既人永遠幸福快樂。只要比我睇一眼真正滿足o既樣,我死而無憾。


最後一句:某人,我真係好愛你。我愛你!」

沒有留言:

發佈留言