2009年9月9日星期三

本人死期已到

千算萬算,就係算唔到今日…

9月9日,本人o既死期已到。


就以為今日又會平安無事又一日o既時候,kai子突然同我講:
【有冇睇「佢」個xg?「佢」有野打比你。】



「佢」打野比我…?


就係呢個時刻…
心臟就好似停頓左一樣,自己就已經墮入迷惑之中…

至於內容係咩,我當時已經估到…
但…有問題。

即使最嚴重後果,咪只係絕交…好似珊咁…


唉…
我真係越黎越搞唔明自己…
好混亂…


之後果4堂,都為左呢件事而煩,連上堂講左咩都唔知,或者係唔想去知…


到左呢家…
我都仲未鼓起勇氣去睇「佢」果篇野…

我究竟驚咩呀…未睇過又知 道內容肯定係最壞最壞?

我…

唉…

絕交嗎…

呢刻,我都…
仲係好迷惑,因為我認定果篇文係"絕交文"…


呢家我好需要一個時間去冷靜…

至少比我去反思下我對「佢」做錯乜野。


或者…
我o既消失可能係唯一解決方法…



總之,9月9日,就係我--小任o既死

忌…

沒有留言:

發佈留言