2009年9月17日星期四

不改變,不可原諒

呢2日經過2位好心人o既「提點」,我開始明白我呢家要改變乜野。

首先係吹水o既態度…
一講錯野,唔可以dup低頭…

其次…
嘛,呢個最唔掂--搵話題。

對於我呢個唔擅長溝通,再加上小出聲o既人黎講…
係一件難事…

始終我自己性格夠哂怪…
有共同話題o既真係小之有小…


不過呀,唔改變,往後只會係末路。

成功,永遠係需要朋友幫手。


要識到更多o既朋友,就要改變一下自己。
即使變唔得哂,變得幾多得幾多!


如果只係原地踏步,無人會可憐你。

唔去改變,就會好似日本o既酒井法子話自己接近毒品一樣--不可原諒!


所以…
為左未來…
我一定要改變…

即使幾難都好…

都要試下…


我唔可以再令人對我感到失望或者擔心!

沒有留言:

發佈留言