2009年9月16日星期三

挨罵了…

今早我一上msn就被某位好心人罵了…



其實嘛…

可能係我傻,先唔知道原來你地係關心我…







點都好…



我真係太自私,太不負責任…



好心人問我回解唔返church…





其實如果係一個正常人,就唔會因為果 d 無厘頭﹑無結果o既野而煩…



我…

就係因為果 d 無厘頭野,所以先唔返church…



咁o既原因,被人罵係好正常…





好心人罵得好岩,呢種行為係「逃避現實﹑極不負責任」o既行為…



我真係對唔著天地良心…



唉…





改變…

改變自己o既日常生活…

改變自己對世界o既睇法…

改變自己…



的確…

唔改變自己,就只有死路一條…



一個人一但無任何覺悟,前路就肯定係黑暗。



覺悟…



change…



唉…



我真係一個失敗者呢…



當好多人都比左希望我時,但我…

永遠只係會將失望還返比人…



就因為果 d 無聊煩惱唔返church,就比人好多麻煩人地…

唉…

我真係唔係一個人…





鬱埋 d 野無得發洩,真係好痛苦…





的確,如果只係困著自己係一角到,果然得到個抑鬱症…





由生活中找尋快樂o既源頭…

係呢個世界,真係會有快樂o既源頭嗎…?





好心人罵得岩,再咁樣自暴自棄,最終只會得返自己一個人…

孤獨…





覺悟吧小任!如果唔想第時變成咁,就覺悟吧!



如果唔係果位好心人罵我,我諗我呢家都唔會諗到呢 d 野…

雖然我就係咁變態,要人罵先會醒…





再次係到多謝呢位好心人罵醒我,多謝!

沒有留言:

發佈留言