2009年12月2日星期三

咁快就12月…

唉…

唔經唔覺又到左12月…

真係過得好快呢…時間…

新學期所有發生o既野,都好似只係一瞬間…
所有開心同唔開心o既事…都…

唉…應該點講呢…

感覺好複雜…

呢刻o既我,到底係點樣…

好討厭?好喜歡?定…
嘛…我連我呢家打架乜野都唔知…

我真係失敗呢…啊哈哈…

唉…

日子,包含著這一切,平凡地運作。

12月喇…
上堂日子少左一半…

但考試又要係1月先考…

睇黎今個聖誕又係溫書過…


嘛,開心唔開心o既乜野,隨佢去吧!!!

呢家真係想飲返杯啤酒,最好醉左,乜都唔知訓返覺好o既!

1 則留言:

  1. 又十二月喇,很認同你的看法,日子過得飛快,不知道是怎樣過的,靜靜地從你手指縫流走去,不知不覺的...日子難過總要過,開心又一天,不開心又一天,只是你的選擇
    人生總難衡量得與失,沒有錯過,沒有失去,又怎會懂得珍惜?經一事長一智,人生漫漫長路,如何活得發光發熱,就要看你的抱負了
    你給我一種有點說不出,形容不來的感覺,很難說...
    不開心要講出來,找信任的人傾訴,或者致電一些情緒舒緩的熱線,如香港撒瑪利亞防止自殺會,電話23892222

    回覆刪除