2009年12月15日星期二

全班第一就快不保

唉…

近排唔知點解,所有小測都已經保持唔到第一名…

通識第二﹑中文抄左﹑生物第三(好彩仲未趺出頭三)…

唉…
咁樣暗示左乜野…

唔通我今次考試會趺出全班頭三?

我知道我今次測驗第一係我死好彩,不過我真係唔想連頭三都不保…
唔知點解…
我好想證明比某 d 人睇,「我係得o既」…

唉…
我真係個蠢才呢…

的確,呢家再唔努力,大考真係會死人…

我可能連全級頭15%都入唔到…

可惡…!!!!

全班第一…一定唔可以失去!!!

為左…為左證明比我係有前途﹑有上進心…我…
一定唔可以輸。

我唔係輸唔起,而係唔輸得。
因為我一輸就無得再翻本…

我本來就係賤命一條,死咪死過,又唔係未死過!


絕對…絕對唔可以輸!!!!!

沒有留言:

發佈留言