2009年12月20日星期日

講錯野…

星期五果日同church班小導師出黎食飯,唔小心飲左 d 酒,好似醉醉地講錯左野…



某人問我仲有冇鐘意「佢」,我當時答冇…



一件事可以令我o既世界觀改變哂,點會冇…

其實到左呢家…



我仲有鐘意「佢」…



但so what?



我倒覺得「佢」有 d 憎我…

或者點講呢…不滿我吧…





之後某人就拎左隻杯黎問我仲有幾鐘意「佢」,我記得好似係倒水落去代表我有幾鐘意「佢」…



結果大約倒到6成左右,我就叫左停…

佢係問最鐘意果陣…



我自己都估唔到點降會到6成就停左…



如果係問對自己鐘意o既人有幾多愛,通常都係滿潟吧…



其實對我黎講,高峰都只不過係9成,並未滿潟…



咁就足以證明我唔係鐘意「佢」好深吧…?



唉…

我睇黎講錯野了…



雖然佢地一定唔會爆比「佢」聽…

突然之間講起呢個話題,真係有 d 束手無策…



見到「佢」話鐘意左某人,講真…個心真係好痛,只不過我忍到唔講出黎…

有人話只要你見到佢同第2個人講野,你會緊張o既話,就代表你鐘意人地…



我應該係例外吧…

我點可以…鐘意到「佢」…

所謂「瀨哈蟆想食天鵝肉」…



總之…我對「佢」係點,我仲有冇鐘意「佢」,我唔想講…

呢種感覺,放係心就夠,唔洗講出黎…

因為一講出黎,就收唔番…

沒有留言:

發佈留言